Kockáztass mindent – a dokkmunkás Rooneytól az antikvárius Ibráig
A Nike mindig is erős volt kreatív futballreklámok terén, új kampányukhoz a világbajnokság előtt azonban valami igazán zseniálissal rukkoltak ki. Az öt és fél perces háromdimenziós animációs film a nem is olyan távoli jövőről szól, amikor a labdarúgásból kivesznek a valódi, kreatív, magát a futballt jelentő játékosok, és helyüket semmit sem kockáztató, hibátlan, gépszerű, tökéletesített klónok veszik át. Ronaldo (az "igazi", a vb-gólrekorder brazil) azonban nem hagyja annyiban a dolgot, és a világ különböző szegleteiből összegyűjti a földgolyó legjobbjait, a polgári állásokba kényszerült zseniket: a saját könyvét utcai bódéban áruló Ibrát, a dokkmunkás Rooneyt, vagy épp a fodrász Neymart. A csapat pedig kiáll az Utolsó Meccsre: klónok az emberek ellen. Az első gól mindent eldönt, nincs második esély. Aki győz, azé a futball.
Az üzenet pedig egyértelmű: Kockáztass Mindent! Csak így lehetsz a legjobb... Csak így nyerhetsz világbajnokságot!